Czarny Piątek Do 50% zniżki na całą witrynę Korzystam z tego

Pledg : Regulamin korzystania

Wstęp

Możesz ubiegać się o skorzystanie z finansowania o nazwie „Płatność w ratach” / „Płatność odroczona”, w ramach którego, z zastrzeżeniem akceptacji Twojego wniosku i poniższych warunków, będziemy udzielać Ci terminów płatności umożliwiających zapłatę za Twoje zamówienie w ratach / w ciągu X dni.

Zgodnie z artykułem L. 312-4 Kodeksu Konsumenckiego, oferta „Płatności w ratach” / „Płatności odroczonej” nie podlega przepisom zawartym w artykułach L.312-1 i następnych Kodeksu Konsumenckiego, zwłaszcza ze względu na termin spłaty nieprzekraczający 3 miesięcy oraz zaniedbywalne opłaty i odsetki naliczane w związku z tym.

Szczegóły opłat przedstawiają się następująco:

Opłaty

R.R.S.O.

Płatność w 3 raty

1,59 %

1,59 %

Płatność w 4 raty

2,39 %

2,39 %

Płatność odroczona o 15 dni

0,79 %

0,79 %

Ograniczenia – akceptowane metody płatności

Opcja „Płatność w ratach” / „Płatność odroczona” jest dostępna tylko dla osób fizycznych (pełnoletnich) zamieszkujących we Francji Metropolitalnej i dokonujących płatności za zamówienie na stronie www.cocooncenter.pl kartą Visa lub MasterCard. Data ważności używanej karty musi być późniejsza niż data ostatniego terminu płatności w opcji „Płatność w ratach” / „Płatność odroczona”.

Karty o systematycznej autoryzacji, takie jak Electron, Maestro, karty e, karty Indigo i American Express, nie są akceptowane.

Warunki subskrypcji

Podczas potwierdzania zamówienia możesz wybrać usługę „Płatność w ratach” / „Płatność z odroczonym terminem” jako sposób uregulowania zamówienia.

Jeśli chcesz skorzystać z tej usługi, musisz kliknąć przycisk „Płatność w ratach” / „Płatność z odroczonym terminem”. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z finansowania „Płatność w ratach” / „Płatność z odroczonym terminem”, Twoje dane osobowe oraz informacje dotyczące zamówienia zostaną przekazane naszemu partnerowi Pledg (spółka z kapitałem zakładowym 1 040 513,58 euro, z siedzibą w 2 Pointe de Kervigorn, 29830 Saint Pabu, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym i Spółek w Brest pod numerem 823 495 544), który wykorzysta je w celu analizy Twojego wniosku o udzielenie, zarządzanie i odzyskiwanie finansowania.

Po złożeniu wniosku o finansowanie na Twojej karcie kredytowej zostanie zarezerwowana kwota oraz wstępna autoryzacja, a ich wysokość zależy od wartości zamówienia. W przypadku anulowania wstępnej autoryzacji, w zależności od banku, może ona jednak przez kilka dni pozostawać widoczna na Twoim koncie.

W zależności od Twojego wniosku, może być wymagane dostarczenie dokumentów potwierdzających, aby zatwierdzić Twoje finansowanie. Ani Pledg, ani my nie gwarantujemy akceptacji Twojego wniosku.

Jeśli Twój wniosek zostanie zaakceptowany, będziesz mógł zapłacić w ratach / za 15 dni i otrzymasz harmonogram płatności, podsumowujący kwoty poszczególnych rat. Terminy te stanowią okres kredytowania udzielony Tobie przez nas.

Akceptując „Płatność w ratach” / „Płatność z odroczonym terminem”, stajesz się dłużnikiem zobowiązania z tytułu udzielonego terminu płatności.

To zobowiązanie może zostać przeniesione na organizację sekurytyzacyjną. W takim przypadku należności z tytułu „Płatności w ratach” / „Płatności z odroczonym terminem” będą bezpośrednio należeć do tej organizacji. Informujemy, że organizacja powierzyła Pledg zarządzanie i odzyskiwanie zobowiązań oraz związanych opłat, w tym dokonywanie transakcji płatniczych kartą bankową, która została przez Ciebie podana przy zawieraniu niniejszej umowy, w imieniu i na rzecz organizacji, oraz odzyskiwanie zaległych płatności.

W przypadku zaległości ze strony klienta, może zostać żądane natychmiastowe spłacenie pozostałego kapitału wraz z ewentualnie wygenerowanymi, lecz niespłaconymi odsetkami. Może też zostać naliczona kara w wysokości do 8% pozostałego kapitału.

Funkcjonowanie

Dla Płatności w 3 ratach:

Płatność w X ratach pozwala opłacić zamówienie złożone na www.cocooncenter.pl w następujący sposób:

  • pierwsza obowiązkowa rata, która jest pobierana w dniu potwierdzenia zamówienia, odpowiada części zamówienia i opłacie w wysokości 1,59% całkowitej kwoty zamówienia.
  • saldo kwoty zamówienia w kilku następnych ratach zgodnie z harmonogramem płatności, który zostanie przekazany.

Dla Płatności w 4 ratach:

Płatność w X ratach pozwala opłacić zamówienie złożone na www.cocooncenter.pl w następujący sposób:

  • pierwsza obowiązkowa rata, która jest pobierana w dniu potwierdzenia zamówienia, odpowiada części zamówienia i opłacie w wysokości 2,37% całkowitej kwoty zamówienia.
  • saldo kwoty zamówienia w kilku następnych ratach zgodnie z harmonogramem płatności, który zostanie przekazany.

Dla odroczonych płatności:

Odroczone płatności na 15 dni pozwalają opłacić zamówienie złożone na www.cocooncenter.pl w następujący sposób:

  • kwota należna za zamówienie i opłaty w wysokości 0,79% całkowitej kwoty zamówienia są pobierane 15 dni po zatwierdzeniu metody płatności i potwierdzeniu akceptacji Twojego wniosku.

Warunki akceptacji – kliknij dwukrotnie

Wybierając opcję dokonania zakupu za pomocą opcji „Płatność w ratach” / „Płatność odroczona” kartą kredytową, musisz potwierdzić tę decyzję za pomocą tzw. "podwójnego kliknięcia": po wybraniu opcji „Płatność w ratach” / „Płatność odroczona” na stronie płatności na stronie www.cocooncenter.pl, musisz zapoznać się z warunkami specyficznymi dotyczącymi „Płatności w ratach” / „Płatności odroczonej”, zawartymi w niniejszych ogólnych warunkach, i zatwierdzić elektronicznie warunki ogólne, klikając przycisk „zatwierdź”.

Potwierdzasz, że tzw. "podwójne kliknięcie" powiązane z uznaniem zapoznania się z ogólnymi warunkami stanowi zgodę na zawarcie umowy i stanowi nieodwołalne i bezwarunkowe przyjęcie warunków dotyczących „Płatności w ratach” / „Płatności odroczonej”.

Zatwierdzając wniosek o „Płatność w ratach” / „Płatność odroczoną”, żądasz natychmiastowego wykonania finansowania, nie oczekując na upływ okresu odstąpienia, zgodnie z punktem 5 poniżej.

Okres odstąpienia

Oprócz prawa do odstąpienia, które masz, aby zrezygnować z zamówienia, masz również okres odstąpienia od 14 dni, aby zrezygnować z finansowania, czy to w przypadku "Płatności w ratach" czy "Płatności opóźnionej".

W związku z tym, zgodnie z artykułami L. 222-7 i następnymi Kodeksu konsumenckiego, po zaakceptowaniu "Płatności w ratach" lub "Płatności opóźnionej", możesz wycofać swoje zobowiązanie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zaakceptowania niniejszych ogólnych warunków, wysyłając wypełniony formularz odstąpienia drogą mailową na adres [email protected], gdzie data wysłania maila będzie stanowiła dowód.

W żadnym wypadku skorzystanie z prawa odstąpienia nie prowadzi do wpisu na listę.

Jeśli skorzystałeś z prawa odstąpienia zgodnie z niniejszymi zasadami tylko w zakresie finansowania zamówienia, kwota zamówienia, dla której złożyłeś wniosek o "Płatność w ratach" lub "Płatność opóźnioną", staje się natychmiastowo do zapłaty i może zostać obciągnięta z karty kredytowej, którą użyłeś przy zamówieniu. Ewentualne opłaty związane z finansowaniem zostaną zwrócone.

Jeśli skorzystałeś z prawa odstąpienia, zgodnie z niniejszymi zasadami, w zakresie swojego zamówienia, już pobrane raty zostaną zwrócone na użytej do zamówienia karcie kredytowej (zwrot będzie częściowy w przypadku częściowego odstąpienia), a przyszłe raty z tytułu tego zamówienia zostaną anulowane (anulacja będzie częściowa w przypadku częściowego odstąpienia). Ewentualne opłaty związane z finansowaniem zostaną częściowo (proporcjonalnie) zwrócone w przypadku częściowego odstąpienia.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD "PŁATNOŚCI W RATACH / PŁATNOŚCI OPÓŹNIONEJ"

Należy odesłać jedynie w przypadku chęci rezygnacji z tej oferty finansowania w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty zaakceptowania, drogą mailową na adres [email protected]

Odstąpienie to będzie ważne tylko jeśli zostanie wysłane przed upływem wskazanych powyżej 14 dni kalendarzowych i wypełnione czytelnie.

Ja, niżej podpisany …………….………….. urodzony ………….. zamieszkały ………………………… (miasto i kod pocztowy), oświadczam, że rezygnuję z oferty finansowania w kwocie ………..……….. euro od [Marchand], którą zaakceptowałem ……………………. na zakup …………………… (produkt) Nr zamówienia ………………………….. w [Marchand]

 

Data: ………………………………………. Podpis pożyczkobiorcy:

Zmiana lub anulowanie zamówienia

W przypadku rozwiązania lub całkowitej anulacji zamówienia w naszym sklepie internetowym, z wyłączeniem odstąpienia od umowy, cała kwota, którą już zapłacili Państwo w ramach „Płatności ratalnej” lub „Płatności odroczonych”, zostanie zwrócona na kartę kredytową używaną do złożenia zamówienia. Koszty związane z „Płatnością ratalną” lub „Płatnością odroczoną” zostaną w całości zwrócone.

W przypadku częściowego rozwiązania lub anulacji Państwa zamówienia w naszym sklepie internetowym, z wyłączeniem odstąpienia od umowy, zostaną Państwo zwrotowi na kartę kredytową kwoty ewentualnie pobranej zbyt wysokiej, tj. różnicy ujemnej pomiędzy kwotą anulowanego zamówienia a kwotą już pobranych rat i (ii) anuluje nadchodzące raty. Koszty związane z „Płatnością ratalną” lub „Płatnością odroczoną” zostaną zwrócone proporcjonalnie.

Dowód

Chyba, że istnieje przeciwna dowód, każdy przekaz, plik, zapis lub operacja otrzymana i/lub przechowywana na stronie www.cocooncenter.pl lub na dowolnym innym nośniku informatycznym lub elektronicznym Dhygietal lub naszego partnera Pledg, w szczególności z ekranów transakcyjnych, jak również ich reprodukcja na dowolnym innym nośniku, stanowią dowód wszystkich operacji dokonanych między Tobą a Dhygietal oraz naszym partnerem Pledg.

×
Obsługa klienta
Zamknięte
Obsługa klienta
+33 9 80 80 29 11
Od poniedziałku do piątku / 9h à 17h