Black Friday Do 50% zniżki na tysiące produktów dla zdrowia i urodyKorzystam z tego

Nasze gwarancje

Stan magazynowy

Wszystkie produkty prezentowane na Cocooncenter.pl są przechowywane w naszej bazie danych. Codzienne aktualizacje naszej bazy danych pozwalają nam zagwarantować dostępność produktów widocznych na stronie. Nasze oferty produktów i cen są ważne do momentu ich dostępności na stronie internetowej i w ramach dostępnych zapasów.

Jeśli jednak któryś z produktów z Państwa zamówienia jest chwilowo niedostępny, nasz dział obsługi klienta natychmiast poinformuje Państwa i zaoferuje, jeśli chcą, produkt zastępczy.

Cena

Walczymy codziennie, aby zapewnić Ci najlepsze marki produktów z zakresu farmacji po najlepszych cenach.

Oferujemy liczne promocje każdego tygodnia.

 

Wysyłka

Ponieważ wiemy, że czekanie na zamówione produkty jest nieprzyjemne, zobowiązujemy się do wysyłki paczek w ciągu 24/48 godzin.

Dostawa

Twoje artykuły są dostarczane przez Coliposte lub Chronopost. To zapewnia Ci:

  • ekspresową dostawę (24 godziny we Francji metropolitalnej, Monako),
  • szybką dostawę (48 godzin we Francji metropolitalnej, Korsyce, Monako),
  • dostawę śledzoną, czyli za pośrednictwem strony Coliposte lub Chronopost.

Po wysłaniu Twojego zamówienia, otrzymasz e-mail z niezbędnymi informacjami do śledzenia swojego zamówienia. W każdej chwili wiesz, gdzie znajduje się Twój paczka.

Bezpieczeństwo

Płatność online jest w 100% bezpieczna.Bezpieczne

Informacje związane z Twoją kartą kredytową (16-cyfrowy numer karty płatniczej, 4 cyfry daty ważności, 3 ostatnie cyfry piktogramu z tyłu karty płatniczej) nie będą przesyłane w jasnym tekście przez Internet, lecz będą w pełni chronione i zaszyfrowane za pomocą protokołu SSL (Secure Socket Layer).
Zostaniesz przeniesiony na bezpieczną stronę naszego partnera bankowego, Credit Agricole. Cocooncenter w żaden sposób nie będzie mieć dostępu do numeru Twojej karty, ponieważ wprowadzanie go odbywa się bezpośrednio na stronie banku.

W wszystkich obszarach zabezpieczonych, w których adres URL zaczyna się od https:// (gdzie 's' oznacza zabezpieczenie), informacje są szyfrowane i chronione przed transmisją przez Internet.

Prywatność

Informacje osobiste przekazane firmie Cocooncenter są poufne i w żadnym wypadku nie są przekazywane osobom trzecim. Informacje te mogą być wykorzystywane przez naszą firmę w celach komercyjnych (newsletter, ...).

Zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 6 stycznia 1978 roku, masz prawo dostępu, modyfikacji, poprawiania i usuwania danych dotyczących Twojej osoby. Możesz skorzystać z tego prawa, wysyłając do nas korespondencję pod następujący adres:

Cocooncenter
1 rue de la Nau des Vignes
51520 La Veuve
Francja

Możesz także zobaczyć lub zmienić swoje dane osobowe w sekcji "Moje konto".
Automatyczne przetwarzanie danych osobowych na stronie Cocooncenter zostało zgłoszone do Narodowej Komisji Informatyki i Wolności pod numerem 1145673.

Okres odstąpienia od umowy i zwrot

Zgodnie z postanowieniami artykułu L.121-20 Kodeksu Konsumenckiego, masz 14 dni na zwrot produktu, jeśli nie spełnia on twoich oczekiwań. Koszty zwrotu ponosi nabywca. Produkt musi zostać zwrócony w całości w oryginalnym opakowaniu. Nie będą przyjmowane produkty zwrócone w nienaruszonym stanie, z uszkodzeniami lub zabrudzone przez klienta.

Zgodnie z artykułem L.121-20-1 Kodeksu Konsumenckiego, zwrot środków za zwrócone produkty zostanie dokonany w ciągu 30 dni od daty wykorzystania tego prawa.

W przypadku nadużyć zwrotów, sklep Cocooncenter.pl zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia kolejnego zamówienia.

Brak produktu w Twojej paczce

Mimo wszelkich starań włożonych przez Cocooncenter w przygotowanie paczek, może zdarzyć się, że jakiś produkt zabraknie.

Należy niezwłocznie powiadomić nasz dział obsługi klienta pod numerem+33 9 80 80 29 11.
W takim przypadku należy przesłać pisemne oświadczenie na honor o braku produktu oraz kopię dowodu tożsamości.

Po weryfikacji Cocooncenter ponownie wyśle lub zwróci koszty produktu, o ile żądanie klienta będzie uzasadnione.

Dlatego po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić jej zgodność. Wnioski należy złożyć niezwłocznie, tego samego dnia co otrzymanie przesyłki lub najpóźniej pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu, do działu obsługi klienta pod numerem +33 9 80 80 29 11.

Każde zgłoszenie po upływie tego terminu zostanie odrzucone, a Cocooncenter będzie zwolnione z odpowiedzialności.

Farmaceuci do Państwa dyspozycji

Dla wszystkich Twoich porad, stworzyliśmy zespół farmaceutów i specjalistów farmacji, którzy pomogą Ci wybrać produkty najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.

Korzyść lojalnościowa

Każdego dnia korzystasz zniżki lojalnościowej na wszystkie produkty na naszej stronie.

Te zniżki są naliczane na twoim koncie lojalnościowym w Cocooncenter.

Możesz je wykorzystać przy następnej zamówieniu lub też zebrać je i wykorzystać później.

×
Obsługa klienta
Otwarty
Obsługa klienta
+33 9 80 80 29 11
Otwarte do 17h