FAQ

Dostawa

Jakie są proponowane sposoby dostawy?

Dla większego komfortu Cocooncenter oferuje wiele różnych sposobów dostawy.

Aby poznać wszystkie dostępne metody dostawy w Twoim kraju, zapraszamy do wybrania go z rozwijanej listy poniżej.

{WIDGET_LIVRAISON}

Jakie są opłaty i terminy dostaw?

Aby najlepiej sprostać Państwa potrzebom, Cocooncenter oferuje różne sposoby dostawy do krajów na całym świecie oraz oferuje bezpłatną dostawę w zależności od kraju docelowego i wartości zamówienia.

Na przykład, we Francji Metropolitalnej, dostawa jest darmowa od:

  • 39€ zakupu w punkcie odbioru (za pomocą Mondial Relay);
  • 49€ zakupu w Punkcie Pickup, w Punkcie Stacji, w urzędzie pocztowym lub do domu (bez podpisu za pomocą Colissimo);
  • Już od 69€ zakupu w Punkcie Pickup, w Punkcie Stacji, w urzędzie pocztowym lub do domu (z lub bez podpisu za pomocą Colissimo);
  • Już od 99€ zakupu z Chronopost w 24h.
Informacje praktyczne

Możesz sprawdzić szczegóły opłat i czasów dostawy do Twojego kraju tutaj.

Ograniczenia dostawy

Niektóre laboratoria nakładają ograniczenia na niektóre kategorie. Produkty mogą być ograniczone do maksymalnej ilości na zamówienie lub niedozwolone do sprzedaży poza Unią Europejską. W przypadku sprzedaży pomimo ograniczeń zostaną one natychmiast zwrócone. (Artykuł 15 Regulaminu).

Informacje praktyczne

Znajdź pełną listę ograniczeń poniżej.

{WIDGET_RESTRICTION}

Na czym polegają opłaty za dostawę?

Koszty dostawy odpowiadają kosztowi transportu paczki z naszego magazynu do miejsca, w którym chcesz otrzymać dostawę. Opłaty te mogą się różnić w zależności od wybranego sposobu dostawy, czy to dostawa do domu, czy do punktu odbioru, a także w przypadku wyboru dodatkowych opcji (takich jak ubezpieczenie przesyłki czy dostawa z podpisem).

Do czego odpowiada opłacone ubezpieczenie na dostawę?

Ubezpieczenie na przesyłkę pozwala Ci ubezpieczyć paczkę, gdy przewoźnik nie jest w stanie jej dostarczyć z powodu kradzieży lub zgubienia. W takich przypadkach Cocooncenter podejmuje działania w celu wszczęcia dochodzenia u swojego dostawcy oraz zwraca Ci pełną kwotę lub ponownie wysyła paczkę po zakończeniu dochodzenia.

Jak ubezpieczyć swoją paczkę?

Jeśli chcesz skorzystać z tego dodatkowego ubezpieczenia podczas zakupu paczki, postępuj w następujący sposób: Na trzecim etapie swojego zamówienia o nazwie „ADRES I METODA DOSTAWY” wybierz jedną z opcji dostawy do domu w sekcji „Do Ciebie”. Po wybraniu dostawy za pośrednictwem Colissimo z opcją „Dostawa z podpisem” lub też dostawy za pośrednictwem Chronopost, możesz zdecydować, czy chcesz skorzystać z ubezpieczenia od kradzieży/zgubienia, czy nie.

Cena tego ubezpieczenia wynosi 0.99€ za każde 150.00€ zakupów, więc zmienia się w zależności od całkowitej wartości twojego koszyka.

Informacje praktyczne

Ubezpieczenie od kradzieży/zgubienia nie obejmuje odbioru paczki w złym stanie. Paczkę w złym stanie należy odrzucić u przewoźnika lub zanieść do urzędu pocztowego, nie otwierając jej.

Jak mogę zmienić adres dostawy lub wysłać zamówienie pod innym adresem?

Jak zmienić adres dostawy podczas składania zamówienia ?

Na trzecim etapie Twojego zamówienia „ADRES I TRYB DOSTAWY”, kliknij „Zmień mój adres dostawy” lub „Zmień adres punktu odbioru”, a następnie dodaj nowy adres lub wybierz nowy punkt odbioru.

Jak dodać adres dostawy do mojego konta ?

Po zalogowaniu się do swojego konta, przejdź do sekcji „Zarządzaj moim kontem” i kliknij „Moje adresy dostawy”. Teraz możesz „Dodać nowy adres” lub „Edytować” swój obecny adres dostawy.

Jakie są dostępne metody płatności ?

W celu jak najlepszego zaspokojenia Twoich potrzeb płatniczych dotyczących zamówień, Cocooncenter oferuje wiele różnych metod płatności. Każda płatność dokonana na stronach Cocooncenter korzysta z protokołu gwarantowanego przez Crédit Agricole i Hipay.

Cocooncenter udostępnia zarówno środki płatności bezpośrednie, jak i pośrednie, aby poszerzyć Twoje wybory podczas składania zamówienia.

Jeśli dokonasz zamówienia za pomocą płatności bezpośredniej, takiej jak karta kredytowa, płatność zostaje dokonana jednocześnie, a Twoje zamówienie zaczyna być przygotowywane w ciągu kilku minut po potwierdzeniu zamówienia.

W przeciwnym razie, jeśli zdecydujesz się zapłacić za zamówienie za pomocą metody pośredniej, takiej jak czek lub przelew, Twoje zamówienie będzie zarezerwowane przez 4 dni i rozpocznie się przygotowywanie dopiero po otrzymaniu Twojej płatności.

W kontekście Francji Metropolitalnej:

  • Płatności kartą kredytową : Ta forma płatności jest najpopularniejsza dla zakupów w internecie. Dodatkowo, dzięki systemowi 3D Secure, możesz potwierdzić swoją tożsamość jako posiadacz karty za pomocą kodu zabezpieczającego wysłanego SMS-em na numer powiązany z wprowadzoną kartą kredytową. Cocooncenter.pl akceptuje płatności kartami: CB, Visa, MasterCard, American Express i Maestro.
  • Paypal :Ta usługa płatności online pozwala Ci dokonywać zakupów w internecie w sposób bezpieczny. Wybierając tę metodę płatności podczas składania zamówienia, zostaniesz przekierowany na zabezpieczoną stronę Paypal.
  • Paylib : Rozwiązanie płatności mobilnych, wybierając Paylib, zostaniesz przekierowany do swojego konta Paylib podczas dokonywania płatności.
  • Czek : Płatności czekiem są akceptowane dla kwot od ... do ... euro. Mogą zostać od Ciebie zażądane dokumenty potwierdzające, takie jak kopia Twojego dowodu osobistego, w celu potwierdzenia, że Twoja tożsamość nie została skradziona. Płatność czekiem jest metodą pośrednią, więc nie możemy podać szacowanej daty dostawy.
  • Przelew : Płatność przelewem jest akceptowana do kwoty 300 euro. Mogą zostać od Ciebie zażądane dokumenty potwierdzające, takie jak kopia Twojego dowodu osobistego, w celu potwierdzenia, że Twoja tożsamość nie została skradziona. Płatność przelewem jest metodą pośrednią, więc nie możemy podać szacowanej daty dostawy.

Metody płatności dla Wielkiej Brytanii:

Dla Wielkiej Brytanii Cocooncenter oferuje takie same metody płatności jak dla Francji Metropolitalnej, czyli kartą kredytową lub przez Paypal. Jednakże, jeśli zdecydujesz się dokonać płatności przez Paypal, zostanie ona dokonana w euro.

Metody płatności dla Niemiec:

Tak jak w przypadku Francji i Wielkiej Brytanii, płatności za pomocą karty kredytowej i przez Paypal są możliwe. Cocooncenter proponuje również inne opcje płatności dla tego kraju.

  • Sofort : Sofort to forma płatności bezpośredniej, jest to płatność przelewem gwarantująca, że Twoje zamówienie jest opłacone, zabezpieczone i chronione.
  • Vorkasse : Jest to płatność przelewem i w rezultacie płatność pośrednia.
  • Giropay : Giropay to system płatności bezpośrednich wprowadzony przez niemieckie banki.

Metody płatności dla Hiszpanii:

Dla Hiszpanii Cocooncenter proponuje takie same metody płatności jak dla Francji: kartą kredytową, Paypalem, Paylibem, czekami oraz przelewem.

Co zrobić, jeśli moje zamówienie nie zostało wysłane, a ja zostałem obciążony?

Jeżeli Twoje zamówienie zostało obciążone, a zauważyłeś, że nie zostało wysłane, zalecamy skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta, aby wyjaśnić ten problem i poznać przyczyny tej sytuacji.

Dział Obsługi Klienta Cocooncenter jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 pod numerem telefonu lokalnym +33 9 80 80 29 11 lub drogą mailową pod adresem [email protected].

Co mam zrobić, jeśli mój rachunek został obciążony dwukrotnie?

Jeśli zostałeś obciążony dwukrotnie, może to być spowodowane przez Cocooncenter lub przez Twoją bank. Najlepszym rozwiązaniem w takim przypadku jest skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta, aby poinformować nas o problemie i umożliwić nam podjęcie wszelkich możliwych działań w celu uregulowania tej sytuacji.

Możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Cocooncenter od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 pod numerem telefonu 03 26 64 59 57 lub drogą elektroniczną pod adresem [email protected].

Twoje konto

Po zalogowaniu do swojego konta, możesz uzyskać dostęp do historii swoich zamówień, zarządzać różnymi adresami, zmieniać swoje dane osobowe, hasło i adres e-mail. Wreszcie, możesz sprawdzić swój kredyt klienta oraz stan swojego konta lojalnościowego lub zrezygnować z subskrypcji biuletynu.

Jakie informacje mogę znaleźć w moim koncie ?

Twoje konto klienta pozwala uzyskać wiele informacji lub wykonać różne czynności: Możesz śledzić postęp swoich zamówień oraz trasę swojej przesyłki. Zmień swoje dane kontaktowe i hasło. Sprawdź stan swojego konta lojalnościowego.

Jak założyć konto ?

Aby utworzyć konto klienta bez składania zamówienia: kliknij tutaj. Wprowadź swoje pełne dane kontaktowe, numer telefonu, adres e-mail oraz hasło, a następnie kliknij "Zarejestruj".

Aby utworzyć konto klienta podczas składania pierwszego zamówienia:

  • po kliknięciu "Zamów" w koszyku,
  • kliknij "Przejdź do zamówienia",
  • w sekcji "Nowi klienci" kliknij "Zarejestruj się" i wypełnij nasz formularz rejestracyjny.

Zauważ również, że możesz zapisać się do newslettera na tej stronie rejestracyjnej, zaznaczając pole "Chcę otrzymywać oferty promocyjne i informacje od Cocooncenter."

Jeśli chcesz otrzymywać wszystkie informacje i powiadomienia dotyczące Twojego zamówienia, ważne jest, aby Twój adres e-mail był poprawny. Zalecamy wybranie głównego adresu e-mail oraz wystarczająco skomplikowanego hasła, które łatwo zapamiętasz.

Jeśli nie otrzymujesz wiadomości e-mail wysyłanych przez Cocooncenter (potwierdzenie zamówienia, faktura, informacje o wysyłce, ...) zalecamy najpierw sprawdzenie, czy adres e-mail jest poprawny. Jeśli adres e-mail jest poprawny, sprawdź folder ze spamem, gdzie nasze wiadomości mogły zostać przekierowane. Jeśli nadal nie otrzymujesz naszych wiadomości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Możesz w każdej chwili zmienić swój adres e-mail, hasło, adres rozliczeniowy lub adres dostawy w swoim koncie klienta. Adres dostawy może być inny niż adres rozliczeniowy, jeśli chcesz zrobić prezent lub chcesz otrzymać dostawę na przykład w swoim miejscu pracy.

Informacje praktyczne

Jeśli nie możesz zarejestrować się podczas tworzenia konta, sprawdź, czy wszystkie obowiązkowe pola zostały wypełnione. Są one oznaczone czerwoną gwiazdką.

Do czego służy e-mail mojego konta?

Adres e-mail, którą podajesz podczas tworzenia konta w Cocooncenter, jest niezbędna, ponieważ:

  • Jest to identyfikator, który umożliwia Ci zalogowanie się do Twojego konta;
  • Jest to sposób komunikacji z Obsługą Klienta;
  • To na tej skrzynce mailowej otrzymasz oferty z biuletynu.

Zapomniałem hasła, jak powinienem postąpić ?

Jeżeli zapomniałeś hasła, nie ma powodu do niepokoju, ponieważ pokażemy Ci, jak postępować. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby odzyskać dostęp do swojego konta Cocooncenter.

Jeżeli chcesz zalogować się do swojego konta, a zapomniałeś hasła:

Najpierw kliknij „Zapomniałeś hasła?”, następnie podaj swój adres e-mail w polu „Zapomniałeś hasła” i kliknij „OK”.

Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość e-mail. Wystarczy, że klikniesz na otrzymany link*, który znajdziesz w swojej skrzynce odbiorczej, i wpiszesz nowe hasło.

Jeżeli w trakcie składania zamówienia nie pamiętasz hasła:

W polu „Jestem już klientem Cocooncenter” kliknij „Zapomniałeś hasła?”, a następnie podaj swój adres e-mail.

Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość e-mail. Wystarczy, że klikniesz na otrzymany link*, który znajdziesz w swojej skrzynce odbiorczej, i wpiszesz nowe hasło.

*Link, który otrzymałeś, jest ważny przez 48 godzin.

Jak zmienić swoje hasło?

Aby zmienić hasło swojego konta Cocooncenter, prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami po zalogowaniu się do swojego konta:
Po pierwsze, przejdź do swojego konta. W sekcji "Zarządzaj moim kontem" kliknij "zmień moje hasło". Pozostaje Ci tylko wprowadzić nowe hasło, a dla zabezpieczenia Twojego żądania podaj swoje stare hasło. Kliknij "zapisz zmiany".

Jeśli poprawnie wprowadziłeś wymagane dane, wyświetli się wiadomość potwierdzająca, że zmiana została pomyślnie dokonana.

Jak zmienić moje dane osobowe ?

Wszystkie Twoje osobiste dane można zmieniać na stronie Cocooncenter.pl. Wystarczy się zalogować do swojego konta, wejść na nie i wybrać w ramach sekcji „Zarządzaj moim kontem” elementy, które chcesz zmienić.

Moje zamówienia

Płatność i zwrot środków

Dlaczego możecie poprosić mnie o dokumenty potwierdzające w celu zatwierdzenia mojego zamówienia?

Spółka Cocooncenter kontroluje wszystkie zatwierdzone zamówienia na swoich stronach. Kontrole te służą ochronie Cocooncenter oraz konsumenta przed nadużyciami dokonywanymi przez oszustów i umożliwiają każdemu bardziej spokojne zakupy w internecie.

Jeśli Twoja karta została skradziona lub zagubiona, albo Twoje konto płatnicze zostało zhakowane, osobnik z niecnych zamiarów mógłby złożyć zamówienie na Twoje imię bezkarnie. Weryfikacja tożsamości ma na celu zapobieżenie temu istotnemu ryzyku.

Po przeprowadzeniu kontroli, przesłane dokumenty są systematycznie niszczone.

Jakie dokumenty może zażądać Cocooncenter?

  • Kopia obu stron karty kredytowej użytej do dokonania płatności za Twoje zamówienie. Podczas wysyłki ważne jest, aby na przedniej stronie karty widoczne były jedynie 4 pierwsze i 2 ostatnie cyfry numeru oraz aby zabezpieczyć kod CVV na odwrocie karty, co gwarantuje całkowite bezpieczeństwo przesyłki i uniemożliwia jej nieuprawnione wykorzystanie, oraz aby ukryć pełny numer karty kredytowej.
  • Kopia paszportu lub dowodu osobistego.
  • Dowody zamieszkania.

Dla zamówienia z adresem dostawy różnym od adresu rozliczeniowego, Cocooncenter zastrzega sobie prawo do kontaktu z obiema osobami wymienionymi (osoba pod adresem rozliczeniowym oraz osoba pod adresem dostawy) i wymagania od nich dokumentów potwierdzających.

Przyznajemy Ci 15 dni na przesłanie tych dokumentów, zamówienie zostaje zarezerwowane na ten okres, po czym produkty zostaną ponownie wystawione na sprzedaż.

Informacje praktyczne

Jeśli nie masz skanera, możesz przesłać nam skan zdjęcia swojego dokumentu za pomocą aparatu fotograficznego lub telefonu, aby było to bardziej wygodne.

Biuletyn

Jak zapisać się do newslettera ?

Możesz subskrybować biuletyn Cocooncenter.pl na cztery sposoby: podczas rejestracji, z Twojego konta Cocooncenter, na stronie bez logowania się lub podczas składania zamówienia.

Podczas tworzenia konta wystarczy zaznaczyć pole "Chcę otrzymywać oferty promocyjne i informacje o Cocooncenter." po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.

Odwiedzając swoje konto Cocooncenter, możesz zapisać się do biuletynu, klikając na "Mój biuletyn". Następnie zaznacz opcję "Tak, chcę regularnie otrzymywać e-mailem nowości i promocje Cocooncenter." i kliknij "Zapisz zmiany".

Możesz również zapisać się do biuletynu Cocooncenter podczas składania zamówienia, na etapie "PODSUMOWANIE", zaznacz pole w "Subskrypcja biuletynu".

Jeśli chcesz, możesz także bez logowania się podać swój adres e-mail w sekcji "Biuletyn" w prawej kolumnie swojego ekranu.

Jak mogę wypisać się z biuletynu?

Jeżeli chcesz zrezygnować z subskrypcji biuletynu, przejdź do swojego konta lub kliknij na otrzymany e-mail z biuletynem. W ramach sekcji "Zarządzaj swoim kontem" w części "Mój biuletyn", wystarczy podać powód rezygnacji i kliknąć "Wypisz się".

Możesz także zrezygnować z subskrypcji bezpośrednio z poczty e-mail. Gdy otrzymasz maile z biuletynem, w każdej chwili możesz kliknąć na "Wypisz się" na końcu e-maila. Konieczne będzie podanie przyczyny rezygnacji i kliknięcie "Wypisz się".

Otrzymasz e-mail potwierdzający rezygnację z subskrypcji biuletynu.

Produkty

Jakie produkty oferuje Cocooncenter?

Cocooncenter oferuje szeroki wybór wysokiej jakości produktów w niskich cenach. Na Cocooncenter.com z pewnością znajdziesz produkty, które spełnią Twoje potrzeby, dzięki naszemu katalogowi z ponad 17 000 produktów światowych marek.

Wszystkie produkty oferowane przez Cocooncenter są podzielone na 14 kategorii, aby ułatwić Ci znalezienie idealnych produktów do pielęgnacji całej rodziny:

  • Zdrowie : Cocooncenter oferuje produkty, które pomogą Ci dbać o swoje zdrowie dzięki ich rzeczywistej skuteczności. Znajdziesz tutaj produkty do codziennego leczenia dolegliwości, ochrony przed komarami i owadami oraz środki przeciwko wszawicy dla dzieci.
  • Zabiegi pielęgnacyjne : W tej kategorii znajdziesz produkty przeciwstarzeniowe, leki na trądzik, które z pewnością spełnią Twoje oczekiwania dotyczące pielęgnacji stóp, oczu czy twarzy. Cocooncenter posiada wszystko, czego potrzebujesz!
  • Włosy : Jeśli szukasz produktów do pielęgnacji włosów, odżywiania, naprawy lub zmiany fryzury, to Cocooncenter ma wszystko, czego potrzebujesz: farby do włosów, środki przeciwpasożytnicze, szampony, odżywki, produkty do pielęgnacji, preparaty do opalania... Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by mieć wymarzoną fryzurę!
  • Higiena : Cocooncenter prezentuje produkty do higieny osobistej, które staną się Twoimi towarzyszami podczas codziennej toalety. Znajdziesz tutaj produkty, które dostosują się do Twojej skóry i zapewnią jej odpowiednią pielęgnację.
  • Dla niemowląt i mam : Cocooncenter oferuje wiele produktów, które pomogą Ci zmierzyć się z różnymi zmianami po narodzeniu dziecka. Dzięki tym produktom będziesz mógł zadbać o swoje dziecko dzięki formułom dostosowanym do jego wrażliwości, nie zapominając o własnej pielęgnacji w roli mamy, dzięki produktom do codziennego użytku.
  • Perfumy i uroda : Chcesz być piękna/piękny? Gama perfum i kosmetyków Cocooncenter jest stworzona dla Ciebie! Znajdziesz tutaj makijaż, perfumy i akcesoria do codziennej pielęgnacji, niezależnie od tego, czy jesteś mężczyzną, czy kobietą. Możesz także zadbać o swoje dzieci dzięki produktom przeznaczonym do ich wrażliwej skóry.
  • Suplementy diety : Ampułki, kapsułki, tabletki... Cocooncenter oferuje suplementy diety we wszystkich formach, aby sprostać codziennym potrzebom i poprawić Twoje samopoczucie.
  • Dla mężczyzn : Kategoria Dla mężczyzn Cocooncenter zawiera produkty specjalnie opracowane z myślą o potrzebach współczesnych mężczyzn. Znajdziesz tutaj produkty światowych marek, które pomogą Ci zadbać o siebie.
  • Aromaterapia : Ta kategoria oferuje naturalne produkty, które będą Ci towarzyszyć na co dzień. Produkty na bazie roślin dzięki swoim właściwościom pomogą Ci w walce z dolegliwościami, poprawią stan Twojej skóry i rozniosą przyjemny zapach po Twoich pomieszczeniach.
  • Medycyna naturalna : Cocooncenter oferuje produkty oparte wyłącznie na roślinach lub owocach, które poprawią Twoje samopoczucie, dodadzą energii i ulżą Ci. W ofercie znajdziesz herbatki, ziołowe mikstury, jagody, eliksiry czy miód, dzięki którym stworzysz koszyczek dopasowany do Twoich potrzeb.
  • Sport : Ta kategoria produktów jest przeznaczona zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów sportu. Oferujemy suplementy diety, akcesoria oraz inne produkty, które ułatwią wysiłek lub złagodzą dolegliwości po nim.
  • Ochrona przeciwsłoneczna : Ochrona przed słońcem jest koniecznością, dlatego znajdziesz u nas produkty o różnym stopniu ochrony, a także balsamy po opalaniu i suplementy diety. Ponieważ słońca nie ma cały rok, oferujemy również największy wybór samoopalaczy.
  • Odchudzanie : Chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów lub utrzymać linię? Kategoria odchudzania oferuje preparaty wyszczuplające, produkty do różnych diet oraz suplementy diety, które pomogą Ci osiągnąć swoje cele.
  • Weterynaria : Ponieważ zdrowie Twojego zwierzaka jest równie ważne, oferujemy Ci specjalną kategorię. Znajdziesz tutaj produkty ochronne (np.: przeciw pasożytom), do higieny, suplementy diety czy produkty lecznicze, np. preparaty na robaki.

Jak znaleźć produkt ?

Znalezienie produktu na stronie Cocooncenter.pl jest bardzo proste. Masz trzy możliwości odnalezienia produktu. Możesz znaleźć swój produkt za pomocą kategorii, marki lub skorzystać z paska wyszukiwania na stronie.

Jeśli chcesz znaleźć produkt za pomocą kategorii, oto jak postępować:

Wskaż kategorię, którą wybierasz (zielona linia). Pojawią się liczne podkategorie. Możesz kliknąć bezpośrednio na jedną z podkategorii lub zdecydować się kliknąć na kategorię bez oglądania podkategorii, które zawiera. W takim przypadku poprzednie podkategorie pojawiają się po lewej stronie ekranu w postaci listy. Możesz teraz kliknąć na wybraną podkategorię.

Gdy znajdziesz właściwą podkategorię, po lewej stronie ekranu zobaczysz kolumnę „Precyzuj według”. Zawiera ona tzw. filtry, które pozwolą Ci wyeliminować produkty, które nie odpowiadają Twojemu zapytaniu, aby zawęzić swoje poszukiwania. Możesz więc wybrać wyświetlanie produktów według marki, zakresu cenowego lub produktów według ocen, jakie wystawili inni klienci.

Chcesz znaleźć produkt według marki:

Umieść kursor na pozycji „MARKI” w lewym górnym rogu ekranu. Zobaczysz najczęściej sprzedawane marki i linie produktów na stronie, jeśli Twoja marka jest widoczna, kliknij na nią. W przeciwnym razie kliknij na „MARKI”.

Oto lista wszystkich marek, jakie oferuje Cocooncenter na swojej stronie. Aby zaoszczędzić czas, możesz kliknąć na jedną z liter alfabetu (pomarańczowa linia), aby zobaczyć marki rozpoczynające się od tej litery.

Gdy znajdziesz swoją markę, kliknij, aby przejść do strony i zobaczyć produkty tej marki. Jeśli chcesz zawęzić swoje poszukiwania, po lewej stronie w kolumnie „Precyzuj według” , możesz aktywować filtry, aby wybrać linię produktów, kategorię, zakres cenowy lub produkty według ocen klientów i znaleźć swój produkt łatwiej.

Możesz znaleźć produkt za pomocą paska wyszukiwania na stronie:

Gdy wpisujesz słowo w pasku wyszukiwania, proponujemy Ci marki, których pisownia jest zbliżona, kategorie lub produkty, które mogą odpowiadać Twoim oczekiwaniom.

Jeśli wprowadzisz kod ACL lub EAN (unikalny identyfikator) produktu i klikniesz na „Szukaj”, produkt zostanie wyświetlony na ekranie. Będziesz mógł uzyskać dostęp do jego pełnej karty produktu, która zawiera opis, wskazówki dotyczące użytkowania, skład...

Jak sprawdzić, czy produkt, który chcę kupić, jest dostępny na magazynie ?

Dostępność każdego produktu jest określona na karcie produktu za pomocą następujących informacji:

  • "Dostępny, wysyłka w ciągu 24/48h" ;
  • "Wkrótce dostępny" ;
  • "Tymczasowo niedostępny".

Informacja "Dostępny, wysyłka w ciągu 24/48h" oznacza, że produkt jest dostępny w magazynie i może zostać wysłany w ciągu 24/48h od momentu zatwierdzenia zamówienia.

Informacja "Wkrótce dostępny" dotyczy produktu, który właśnie pojawił się w magazynie i będzie dostępny na stronie w ciągu 48/72h.

Wreszcie, informacja "Tymczasowo niedostępny" oznacza, że produkt nie jest już dostępny w magazynie. W takim przypadku możesz poprosić o powiadomienie o ponownej dostępności produktu, klikając "Powiadom mnie o dostępności produktu".

Jaka jest jakość produktów sprzedawanych przez Cocooncenter?

Cocooncenter jest firmą zarejestrowaną we Francji, dlatego też spełnia wszelkie obowiązujące przepisy i gwarantuje autentyczne produkty, które w żadnym wypadku nie mogą być podróbkami. Cocooncenter oferuje przez cały rok wysokiej jakości produkty pochodzące z oficjalnych laboratoriów marek, takich samych jak te, które oferuje się w twojej zwykłej aptece.

Na stronie można teraz znaleźć informacje o oficjalnych dystrybutorach niektórych laboratoriów.

Oto kilka przykładów (możesz być poproszony o podanie Châlons-en-Champagne lub 51000):

Co zrobić, jeśli produkt, którego chcę, jest niedostępny?

W przypadku braku danego produktu możesz przeczytać na jego karcie produktu "Towar chwilowo niedostępny".

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu, wystarczy odwiedzić jego kartę produktu, klikając na "Powiadom mnie o dostępności produktu" i podać swój adres e-mail.

Jeśli chcesz, możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, farmaceuta będzie dostępny, aby pomóc Ci wybrać podobny produkt. Nasz Dział Obsługi Klienta jest dostępny telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 pod numerem +33 9 80 80 29 11 lub drogą mailową pod adresem [email protected].

Jak znaleźć informacje o produkcie ?

Aby znaleźć niezbędne informacje o produkcie, a także opinie klientów, wystarczy odwiedzić kartę produktu wybranego artykułu. Pozwala ona uzyskać dostęp do opisu produktu, wskazówek dotyczących jego użytkowania, składu, szczegółów, produktów uzupełniających oraz kodów ACL/EAN.

Cena

Jakie są ceny praktykowane przez Cocooncenter ?

Od momentu powstania, Cocooncenter walczy, aby zaoferować Ci wysokiej jakości produkty w niskich cenach, wielkich marek, które możesz znaleźć w swojej zwykłej aptece.

Ponadto dwa razy w tygodniu, proponujemy wiele ofert dzięki naszym cotygodniowym biuletynom, a także dzięki wyjątkowym rabatom podczas wyprzedaży lub Black Friday.

Dlaczego jest to tańsze niż w mojej aptece / aptece?

Cocooncenter stał się jednym z głównych graczy na rynku sprzedaży produktów z dziedziny farmacji w Francji i Europie. Dzięki temu jesteśmy w stanie zakupować duże ilości większości produktów dostępnych na naszej stronie, co oznacza, że oferujemy ceny bardziej konkurencyjne niż Państwa zwykła apteka czy punkt farmaceutyczny. Nasza siła nabywcza przekłada się na cenę detaliczną wszystkich naszych produktów.

Jak otrzymywać powiadomienia o ofertach specjalnych / promocyjnych ?

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o wszystkich specjalnych ofertach promocyjnych Cocooncenter.pl, wystarczy zapisać się do Newslettera. Będziesz wtedy informowany o wyprzedażach, cotygodniowych promocjach, kodach rabatowych oraz wielu innych promocjach, takich jak Black Friday.

Informacje praktyczne

Jeśli nie wiesz, jak zapisać się do Newslettera, kliknij tutaj.

O Cocooncenter

Kim jesteśmy ?

Stworzony w 2005 roku przez Stéphane'a Douesnarda i Paula Musseta, Cocooncenter jest obecnie jednym z wiodących francuskich i europejskich sprzedawców produktów z dziedziny dermokosmetyków online, którego siedziba oraz centrum logistyczne znajdują się przy rue de la Nau des Vignes w Veuve (Marne - Region Grand-Est - Francja).

Cocooncenter to firma o ludzkich rozmiarach, zatrudniająca ponad 50 pracowników z różnych obszarów, zintegrowanych w siedzibie i centrum logistycznym: logistyka, zakupy, informatyka, marketing, obsługa klienta,... Nasze zespoły składają się z profesjonalistów z dziedziny zdrowia i pasjonatów e-commerce, którzy wspólnie pracują, aby zapewnić Ci unikalne doświadczenie zakupowe.

Dowiedz się więcej na stronie Cocooncenter.pl

Cocooncenter.pl jest stroną oferującą produkty wysokiej jakości (autentyczne) spośród ponad 21700 produktów 840 marek farmaceutycznych takich jak Bioderma, La Roche-Posay, Nuxe, Vichy czy Weleda. Różnorodne linie produktów na stronie Cocooncenter.pl pozwalają na szeroki wybór produktów, które spełnią potrzeby całej rodziny.

Niezależnie od marki czy produktu, Cocooncenter oferuje korzystne ceny przez cały rok dzięki swojemu biuletynowi, który co najmniej raz w tygodniu oferuje 10 specjalnych ofert, a także dzięki różnym wydarzeniom w ciągu roku, takim jak wyprzedaże czy Black Friday.

Jakie są usługi i zobowiązania Cocooncenter?

Cocooncenter zobowiązuje się do zapewnienia Państwu:

  • Zawsze większą ilość produktów w niskich cenach;
  • Wiele dostępnych sposobów dostawy (Colissimo, Chronopost, Mondial Relay,...) Dowiedz się więcej;
  • Wysyłkę Twojego zamówienia w ciągu 24/48h;
  • Zniżki (promocje, wyprzedaże);
  • Dostępny dział obsługi klienta;
  • Porady naszych farmaceutów;
  • Program lojalnościowy, który nagradza Cię za każde zamówienie.

Jak sprawdzić ogólne warunki sprzedaży?

Jeśli chcesz uzyskać informacje na temat naszych ogólnych warunków sprzedaży, zapraszamy do kliknięcia tutaj.

Jak sprawdzić informacje prawne ?

Jeżeli chcesz uzyskać informacje dotyczące naszego regulaminu, zapraszamy do kliknij tutaj.

Program lojalnościowy

Jaki jest zasada?

Aby podziękować za lojalność, Cocooncenter wprowadził program lojalnościowy, który pozwala akumulować punkty lojalnościowe za każde złożone zamówienie na stronie.

W Cocooncenter każde zamówienie przynosi korzyści, 2% całkowitej wartości zamówienia jest zapisywane na Twoim koncie jako kredyt lojalnościowy. Te punkty lojalnościowe są ważne przez 1 rok od daty zakupu, po tym czasie punkty wygasają i są trwale utracone.

Informacje praktyczne

Należy zauważyć, że nie jesteśmy w stanie przywrócić punktów lojalnościowych na konto po ich wygaśnięciu. Aby zapobiec utracie punktów, Cocooncenter wysyła do Ciebie maile przypominające o posiadaniu punktów lojalnościowych i ich dacie wygaśnięcia.

Aby dowiedzieć się więcej o szczegółach naszego programu lojalnościowego, zapraszamy do kliknięcia na "Karta lojalnościowa" w sekcji "Nasze Usługi" po prawej stronie ekranu.

Jak wykorzystać moje euro lojalnościowe?

Możesz odliczyć swoje euro lojalnościowe na etapie "PŁATNOŚĆ" podczas składania zamówienia. To na tym etapie proponujemy odliczenie Twoich euro lojalnościowych. Aby to zrobić, musisz zaznaczyć pole "Używam mojego zniżki lojalnościowej zdobytej podczas moich ostatnich zamówień".

Po wybraniu sposobu płatności nie będzie już możliwe odliczenie Twoich euro lojalnościowych, jeśli nie zaznaczysz tego pola.

Jak sprawdzić moje punkty lojalnościowe?

Aby poznać swój kredyt lojalnościowy, musisz się zalogować do swojego konta. W sekcji "Zarządzaj moim kontem" kliknij "Moja lojalność/mój kredyt klienta".

Pojawi się tabela zawierająca datę złożenia zamówienia, opis, datę wygaśnięcia oraz kwotę każdej lojalności zaksięgowanej na twoim koncie. Nad tabelą możesz zobaczyć łączną kwotę swojej lojalności po zdaniu "Na dzień dzisiejszy, twój kredyt lojalnościowy wynosi ...".

Obsługa posprzedażowa

Jak zwrócić produkt?

Aby zrealizować zwrot, koniecznie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Po złożeniu prośby o zwrot, dział obsługi klienta wyśle do Ciebie e-mail z dołączonym formularzem zwrotu do wypełnienia i podpisania. Dzięki temu będziesz mógł zwrócić swoje produkty wraz z formularzem zwrotu.

Bez zgody działu obsługi klienta i posiadając formularz zwrotu, trudno nam będzie zrealizować Twoją prośbę i zrozumieć problem, z którym się spotkałeś.

Informacje praktyczne

Dział Obsługi Klienta Cocooncenter jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 pod numerem telefonu 03 26 64 59 57 lub drogą mailową pod adresem [email protected].

Jak przebiega zwrot pieniędzy za zwrócony artykuł?

Jeżeli artykuł Ci nie odpowiada, masz 14 dni od jego otrzymania, aby go zwrócić. Artykuły muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu i nie mogą być używane.

Po otrzymaniu Twoich artykułów z dołączonym formularzem zwrotu, zostaniesz zwrócony w ciągu 14 dni. Zwrot środków za Twoje artykuły zostanie dokonany za pośrednictwem pierwotnej metody płatności, którą wykorzystałeś do złożenia zamówienia. W przypadku niemożności dokonania zwrotu w ten sposób (przykład: wygasła karta kredytowa) otrzymasz zwrot poprzez przelew od Cocooncenter.

Informacje praktyczne

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat okresu odstąpienia od umowy i zwrotów, zapraszamy do zapoznania się z artykułem 10 „Okres odstąpienia od umowy i zwroty” w naszych ogólnych warunkach sprzedaży, klikając tutaj.

×
Obsługa klienta
Zamknięte
Obsługa klienta
+33 9 80 80 29 11
Od poniedziałku do piątku / 9h à 17h